Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T22:02:20+02:00
Życzę Ci powodzenia, bowiem miałam to kilka lat temu ale do dzisiaj nie umiem chociaz jestem na rozszerzonej geografii.

pierwsza kropka to gdzie sie znajduje,
druga kropka co jest tam wydobywane
i trzecia kropki jakie przemysły....
4 4 4
2010-04-04T22:02:21+02:00
Największe okręgi przemysłowe w Polsce:
Staropolski: Radom, Kielce, Pionki gałęzie przemysłu: spożywczy, drzewny, papierniczy, mineralny
Łódzki: Łódź, Ozorków, Pabianice gał chemiczny, mineralny, spożywczy
Warszawski: Warszawa, Pruszków, Wołomin drzewny, papierniczy, spożywczy
Gdański : Gdańsk, gdynia mineralny, spożywczy, maszynowo-metalowy
Wrocławski: Wrocław, Brzeg Dolny mineralny, chemimczny, spożywczy