Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T22:31:14+02:00
Przekątna ściany to a√2 czyli :
a√2=3√2
a=3
V=a³
V=3³
V=27
1 5 1
2010-04-04T22:32:55+02:00
Długośc przekątnej w kwadracie wyraża wzór
d = a√2
a = 3 to
V = a ³ = 27

:-)
1 5 1
2010-04-04T22:33:23+02:00
Przekątna kwadratu (ściany bocznej sześcianu ) jest przeciwprostokątną w trójkącie prostokątnym równoramiennym

a - bok sześcianu ( jednocześnie tego trójkąta)

a²+a²=(3√2)²
2a²=18
a²=9
a=3


V=a³
V=3³
V=27