Odpowiedzi

2010-04-04T23:09:46+02:00
Zraszacz ten powinien znaleźć się na przecięciu przekątnych tego kwadratu, by podlać jak największą część działki. Aby nie zmarnować wody, powinien mieć zasięg połowy długości boku tego kwadratu czyli (4,5/2) 2,25m.
2010-04-04T23:10:30+02:00
Na środku działki o zasięgu 2,25 m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T23:10:51+02:00
Nalezy ustawić do na samym środku kwietnika.
powinien mieć on zasięg 4,5/2 = 2,25m =r
średnica jego zasięgu = 4,5