Narysuj mapkę i zaznacz na niej bitwy stoczone przez Francję:
1. Bitwa pod Piramidami (1798)
2. Bitwa pod Marengo (1800)
3. Bitwa pod Hohenlinden (1800)
4. Bitwa pod Trafalgarem (1805)
5. Bitwa pod Austerlitz (1805)
6. Bitwa pod Jeną-Auerstedt (1806)
7. Bitwa pod Wagram (1809)

Wystarczy szkic mapy Europy i pozaznaczane numerkami bitwy.
Ma być zrobione porządnie, inaczej spam, albo błędna.
Za najstaranniejszą pracę dam naj. :)

3

Odpowiedzi

2010-04-04T23:51:13+02:00
Mam nadzieję, że jest czytelne. Nanoszenie na mapkę nie powinno Ci sprawić problemu. Podzieliłam na dwie cześci, bo inaczej mogłoby być za małe.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T00:12:27+02:00
Odpowiedź w załączniku ;)
1 5 1
2010-04-05T00:22:55+02:00

Sporo się naszukałam mapy Europy, która obejmuje również północną Afrykę ;)
Wszystko powinno być w porządku.

Tu jest link do mapki: http://photoobox.com/images/q1ch3wsk1ysz8payt545.jpg
1 5 1