Czy ktoś by mi mógł to jakoś sensownie przetłumaczyć na j. angielski?
Look at the pictures and describe them.
Do you find any of the things in the pictures frightening
what other things do you find frightening?
How do you thinh people can get over these types of fears?

2

Odpowiedzi

2010-04-04T23:39:17+02:00
Popatrz na zdjęcie i je opisz.
Czy uważasz, że którykolwiek z rzeczy przeraża te zdjęcia ?
Czy inne rzeczy można spotkać przerażające?
Jak sądzisz ludzie mogą się tego typu obawiać?
Najlepsza Odpowiedź!
  • Yeu
  • Rozwiązujący
2010-04-04T23:51:30+02:00
Spójrz na obrazek i opisz go.
Czy znalazłeś jakieś inne rzeczy przerażające na obrazku?
Jakie inne przerażające rzeczy znalazłeś?
Jak myślisz czy ludzie mogą sie bać takich rzeczy?