Odpowiedzi

2009-11-02T10:28:32+01:00
S = V*t

t = S/V

S = 300km
V = 80 km/h
t = 300/80 = 3,75 godziny = 3 h 45min
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T11:01:47+01:00
Żeby było łatwiej trzeba napisać sobie wzór :
S = V x t
Żeby obliczyć czas trzeba wzór trochę zmienić :
t = S : V
Dane :
S = 300km
V = 80 km/h
Teraz trzeba jedynie podstawić liczby do wzoru :
t = 300 : 80
t = 3,75 h = 3 h 45 min.
Odp. Czas ruchu auta to 3 h i 45 minut.
1 5 1