Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T10:34:37+01:00
Jak rozumiem szukasz inspiracji? Możesz zadać takie pytania:
1. Z czym Ci się kojarzy data 11 listopada?
2. Dlaczego dzień 11 listopada jest dniem wolnym od pracy?
3.Od kiedy obchodzimy święto niepodległości?
4, po ilu latach rozbiorów Polska odzyskała niepodległość?
5. Czy uważasz, że powinno się wywieszać flagi w dniu niepodległości?
6. Jak oceniasz pomysł organizowania w Warszawie biegu dla uczczenia niepodległości?
7. czym dla Ciebie jest niepodległość?
8. Czy uważasz, że obecnie Polska jest niepodległa?

  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T10:34:57+01:00
Co sądzisz o 11 listopadzie?
Jak obchodzisz ten dzień?
Co jest dla ciebie najważniejsze w tym dniu?
czy ten dzień jest dla ciebie ważny?
Od kiedy obchodzimy to swięto?

2009-11-02T10:45:07+01:00
Czy wiesz co się stało 11 listopada ?
Jak obchodzisz ten dzień ?
Jak sądzisz : jakby wyglądała Polska dzisiaj gdyby nie ten dzień ?
Czy uważasz, że to ważny dzień nie tylko dla Polski, ale i Ciebie ?
Jeśli tak ,to dlaczego tak uważasz ?
Którego roku to się wydarzyło ?
Ile lat już minęło od tego czasu ?