Odpowiedzi

2010-04-05T10:23:33+02:00
Cp=(0,1kg/1000kg)*100%=0,01%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T10:27:23+02:00
Dane: Szukane:
ms=1000kg Cp=?
mr=1(1/10 w ułamku)


Cp=mr/ms*100%
Cp=1(1/10)kg/1000kg*100%

i tutaj struć kilogramy i zera czyli będzie Cp=1(1/10)/10*1%

Cp=0,101%


Odp:Stężenie procentowe roztworu wynosi 0,101%
2010-04-05T10:27:24+02:00
Cp = masa substancji * 100% * / masa roztworu

Cp=1,1 * 100 / 1000
Cp=0,11 %