Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-05T10:47:37+02:00
3,5kg+3kg 57 dag=7kg7dag
2,3 m+228 cm=4m 58cm
0,30+0,3=0,6
1 5 1
2010-04-05T10:48:00+02:00
A) 3,5kg i 3kg 57 dag
1 kg= 100 g
350 g + 357 g = 707 g

b) 2,3 m i 228 cm
1m = 100 cm
230 cm + 228 cm = 458 cm

c) 0,30 i 0,3= 0,6
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T10:48:22+02:00
3,5kg i 3kg 57 dag=7,07 kg

2,3 m i 228 cm=4,58m

0,30 i 0,3=0,60
2 5 2