Jak się robi bransoletki z muliny ?? proszę o to abyście mi wytłumaczyli jak się robi te supełki który kawałek muliny się z którym wiąże aby powstała bransoletka ile trzeba mieć kawałków tej muliny itp.
za dobre odp daje naj

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T10:52:47+02:00
To zależy czy chcesz dużą tą bransoletkę czy małą, jeśli małą to potrzebne Ci 4 różne kawałki muliny [dwu kolorowe tak lepiej wygląda] bierzesz końcówki muliny i zaplatasz supełka, potem bierzesz 2 pierwsze nitki z lewej strony i robisz delikatnie supełka[dwa razy na jednych nitkach zrob supelka], nie za mocno bo mulina jest delikatna, potem bierzesz 2 nitki z prawej strony i robisz to samo . potem bierzesz 2 nitki od środka (liczad od lewej strony to jest 2 i 3) i znowu zaplatasz supelki, i potem wszystko się powtarza. Tylko dobrze będzie jak przypniesz sobie tą mulinę np. do spodni to wtedy bedzie ci wygodniej robic bransoletki ;]]



powodzenia w robieniu ;]]
5 2 5
2010-04-05T10:53:48+02:00
To zależy od tego jakiej szerokości chcesz te bransoletki
masz tu trochę linków do filmików z pięknym wykonaniem tej bransoletki zarówno szerokiej jak i mniej szerokiej;]

http://www.youtube.com/watch?v=y60d0Kl1Gf8
http://www.youtube.com/watch?v=a-4RHSUg5QA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lzKXlu87Suw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1EJinjJc3JA
1 3 1
2010-04-05T10:54:57+02:00
Kochana wpisz sobie w google bransoletki z muliny i tam masz wszystko rozrysowane
a supełki w prawo czyli w lewo u nas do prawej
w lewo czyli w prawo u nas do lewej
zwrotny w prawo czyli u nas zwrotny czyli najpierw u nas w prawo potem w lewo
i zwrotny w lewo\
nie wiem czy zrozumiesz ale jesniej nie umiem:(

4 3 4