Odpowiedzi

2010-04-05T11:28:56+02:00
Jest to pies rasy mieszanej. Ma on bardzo puszystą sierść, która trzeba pielęgnować.Sierść ma kolor biały z czarnymi lub brązowymi łatami.Z regóły są to bardzo duże psy więc potrzebują dużo opieki.Jak każdy pies lubi on ganiać po podwórku i bawić się z dziećmi. Jest on bardzo przyjaznym psem.Nigdy nie atakuje bez powodu.Lubi jak człowiek się z nim bawi.
Najlepsza Odpowiedź!
  • zyso
  • Początkujący
2010-04-05T11:48:17+02:00
Pies rasy mieszanej. Bardzo puszysta sierść.Sierść ma kolor biały z brązowymi łatami. Są to duże psy więc potrzebują opieki.Jak każdy pies lubi on biegać na świeżym powietrzu i bawić się . Jest przyjaznym psem. Nie atakuje bez powodu. Lubi różne zabawy. Lubi czesanie i kompanie.