Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T11:59:16+02:00
2ha = 200t
x = 10,8t

200x = 2 * 10,8
200x= 21,6 / 200
x= 0,108 ha = 10,8 a

Odp. Las musi mieć powierzchnię 10,8 arów.
2010-04-05T12:03:41+02:00
2 ha = 200 t Co² - czy jakoś tak
10,8 t : 200 t = 0,054 ha
10,8 t : 200t = 5,4 a

prosze o naj :)

2010-04-05T12:04:29+02:00
2h = 200t
1h = 100t
x = 10,8
10,8 : x
x * 100h= 10,8
100h : 10,8
jest to 10 hektarów i 8 arów