Odpowiedzi

2009-11-02T11:45:26+01:00
Słownik, w którym znajdziesz słowo mający to samo znaczenie do innego danego słowa, lecz inaczej zapisany. np. koszulka i bluzka itp.
19 3 19
2009-11-02T11:47:16+01:00
Dzięki słownikowi możemy znaleźć inne słowa o bardzo podobnym lub takim samym znaczeniu, nie zmieniają one sensu w zdaniu, jeśli będzie się je stosowało zamiennie. Inaczej można powiedzieć, że to słownik wyrazów bliskoznacznych.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T11:47:31+01:00
Jest to słownik, w którym znajdziesz słowo mające to samo znaczenie do innego danego słowa, lecz inaczej zapisane. Wskazuje wyraz o podobnym znaczeniu
49 3 49