Odpowiedzi

2010-04-05T11:54:49+02:00
Ich wünsche Dir gesunde, fröhliche Ostern, voller Glauben, Hoffnung und Liebe. Fröhlich, Frühling Stimmung, freundschaftlichen Begegnungen mit der Familie und unter Freunden und glücklich Hallelujah!


życzę ci Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju,
serdecznych spotkań w gronie rodziny
i wśród przyjaciół
oraz wesołego Alleluja!
1 5 1
2010-04-05T11:55:54+02:00
Liebe Wiola122,
Frohe Ostern wunsche ich Dir,
Afia

Kochana Wiolu122,
Wesołych Świąt Wielkanocnych zyczę Tobie,
Afia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T11:56:30+02:00
POLSKI

Z okazji zbliżających się świąt Wielkanocnych chciałabym życzyć całej twojej rodzinie wszystkiego najlepszego, smacznego jajka, udanych chwil spędzonych w rodzinnym gronie. Przede wszystkim zdrowia i szczęścia bo to jest w życiu bardzo ważne i cenne.

NIEMIECKI

Zur Feier der bevorstehenden Osterfest, würde Ich mag alle Ihre Familie alles Gute wünschen leckere Eier, erfolgreiche Momente im Kreise der Familie. Vor allem aber Gesundheit und Glück, weil es sehr wichtig im Leben und wertvoll ist.
1 5 1