Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T11:57:07+02:00
Ogłoszenie
Uprzejmie zawiadamiamy, iż w sobotę, w szkole w ............ (miejscowość), odbędzie się Dzień Ziemi. Zachęcamy do licznego udziału w tej uroczystości. W programie przewidzianych jest wiele konkursów z nagrodami.

Dyrekcja szkoły
w
..................
(miejscowość)
2010-04-05T12:02:05+02:00
Ogłoszenie
Droga społeczności, informuję, że w najbliższą sobotę, dn. 10.04.2010 w Technikum nr 111 im. Jana w godzinach 9.00-16.00 będzie obchodzony Dzień Ziemi, na który serdecznie zapraszam. W planie jest: zwiedznie rezerwatu, który znajduje się obok szkoły, wspólny posiłek w stołówce budynku, sprzątanie okolicy, wspólne zabawy. Gwarantujemy dobrą zabawę!

Uczniowie Technikum nr 111 im. Jana