Witam
Mam takie zadanie że mam wybrać kawalek filmy i podłożyć do niego własny kawałek wybranej muzyki inny niż jest
Jaki polecacie kawałek filmu i muzyczke?

Powyżej 1 minuty

Acha i prosze o nazwe filmu i muzyki i w którym momenice ma byc puszczona muzyka

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T12:07:53+02:00
W filmie harry Potter i zakon feniksa moment jak walcza w departamencie tajemnic albo jak Harry walczy w Voldemortem.
Kawałek requiem for a dream.
Idealnie sie nadaje.
2010-04-05T12:08:35+02:00
Np. moment z Titanica, kiedy to Jack trzyma Rose i ona niby leci i piosenka np. Wilki - Bohema (lecę, bo chcę....) =D
2010-04-05T12:17:16+02:00
Trailer filmu "Les choristes" ("Pan od muzyki" - nie mam pojęcia, kto to tłumaczył na język polski, no, ale...) - dostępny np. TU -> http://www.youtube.com/watch?v=tyavwG8jQMA (jak wytniesz klatki z napisami, to już nie będzie wygladało b. trailerowato i wyjdzie ci akurat ok. minuty ;)
a do tego np. taki podkład: Elfen Lied - Lilium (Music Box) -> http://www.youtube.com/watch?v=_mkvWlJV78k
albo "Kołysanka" z filmu "Tato", ale w wersji instrumentalnej.

***
Mam nadzieję, że ci pomogłam ;)