Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T13:23:23+02:00
A) Justi Bieber urodził się 1 marca 1994r w Stratford. Jest Kanadyjskim piosenkarzem muzyki POP. Jego talent został odkryty, na stronie internetowej youtube przez Usher'a.
b)Ma brązowe włosy, brązowe oczy. Zazwyczaj chodzi w bluzach z kapturem.
c) Gra na gitarze i śpiewa!
d) Jest strasznie niski ma 164cm wzrostu, nie przeszedł jeszcze mutacji głosu. Jego jedyną zaletą jest to że dobrze się uczy.
10 2 10
2010-04-05T13:30:01+02:00
Moim idolem jest Justin Drew Bieber.Mój idol urodził się 1 marca 1994 roku.
Justin ma brązowe włosy długie i brązowe oczy . Nie jest za mały ale też nie jest za duży.
Justin umie śpiewać i tańczyć .Lubi grać na fortepianie gitarze skrzypcach trąbce i perkusji
Wady ma takie że ocenia ludzi po okładce a zalety ma takie że lubi śpiewać i grać na róążnych instrumentach.
13 3 13