Odpowiedzi

2010-04-05T12:37:13+02:00
Dlatego, że nie ma tam odpowiednich warunków ani dobrych sprzętów do uprawy.. nie ma również pieniędzy aby zakupić te sprzęty. nie ma odpowiednich warunków (dominuje pora suszy).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T12:40:45+02:00
Rolnictwo w Afryce nie jest w stanie wyżywić mieszkańców kontynentu, ponieważ:
- ziemie są mało urodzajne przez co tylko wybrane rośliny mogą być sadzone i też nie ma wielkiej pewności, że one urosną
- problem z dostępem do wody, rośliny więdną
- nieszczenie plonów przez owady
- problemy z dostępem do sprzętu, którym można uprawiać ziemie
- ciągły gorąc, mało deszczu


Pozdrawiam i proszę o naj ;)
2010-04-05T12:42:27+02:00
W Afryce jest problem z gruntami rolnymi jest ich mało i ze względu na gorący klimat potrzebują dużo wody których brak. Poza tym rolnicy produkują żywność tylko dla siebie i swojej rodziny. Rodziny afrykańskie są zwykle wielodzietne, a zbiory niskie i ledwo wystarczają na wyżywienie. Jak by tego było mało stosuje się tam bardzo mało nawozów i niemal nie używa maszyn.