Uzupełnij poniższy tekst.
Moja masa wynosi ....... ...., a ciężar ..........
Ciężar wody wypartej przez moje ciało przy całkowitym zanurzeniu wynosi około ........, a jej masa jest równa ....... . Zatem objętość wypartej wody jest równa około ........ , czyli ......litrów .
Objętość mojego ciała jest równa objętości wypartej wody, wynosi więc w przybliżeniu ......... ..... .

waze 45 kg.
Bardzo prosze o rozwiazanie oraz podanie obliczen .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T12:55:29+02:00
Moja masa wynosi 45kg , a ciężar¹ 450 N/kg
Ciężar wody wypartej przez moje ciało przy całkowitym zanurzeniu wynosi około 450 N/kg, a jej masa jest równa 45 kg . Zatem objętość wypartej wody jest równa około² 45 dm³ , czyli³ 45 litrów .
Objętość mojego ciała jest równa objętości wypartej wody, wynosi więc w przybliżeniu 45dm³ .

----------------------------------------------------

¹ Fg = m*g
Fg = 45 * 10
Fg = 450

² 1kg wody = 1dm³

³ 1dm³ wody = 1l
4 3 4
2010-04-05T12:59:11+02:00
Moja masa wynosi ...45kg... , a ciężar ...450 N/kg...
Ciężar wody wypartej przez moje ciało przy całkowitym zanurzeniu wynosi około ...450 N/kg..., a jej masa jest równa ...45kg... . Zatem objętość wypartej wody jest równa około ...45dm³... , czyli ...45... litrów .
Objętość mojego ciała jest równa objętości wypartej wody, wynosi więc w przybliżeniu ...45dm³... .

OBLICZENIA:
Fg = m×g = 45×10 = 450

Mam nadzieję że pomogłam ;)
1 5 1