Odpowiedzi

2009-11-02T12:35:36+01:00
A
√121 -√162 + √200 = √11 razy 11 - √2 razy 81 + √2 razy 100 =
= 11√11 - 9√2 + 10√2 = 11√11 + √2
b
√72 +3√18 +√8 = √2 razy 36 + 3√9 razy 2 + √2 razy 4 =
= 6√2 + 9√2 + 2√2 = 17√2
c
(4√3 + √12 - √75 )√3 = 4 razy 3 + √36 - √225 = 12 + 6 - 15 = 3
d
( √2 - 3√3 )² = 2 - 6√6 + 9 = 11 - 6√6
e
( √5 + 3√2 )( √5 - 3√2 ) =( √5 )² - ( 3√2 )² = 5 - 18 = - 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T12:35:43+01:00
1]√121-√162+√200=11-9√2+10√2=11+√2 2]√72+3√18+√8=6√2+9√2+2√2=17√2 3][4√3+√12-√75]×√3=4√9+√36-√225=12+6-15=3 4][√2-3√3]²=2-6√6+27=29-6√6 5][√5+3√2][√5-3√2]=5-3√10+3√10-18=-13
2009-11-02T12:45:58+01:00
Wykonaj poniższe działania:
a) √121-√162+√200= 11 - 9√2 + 10√2 = 11- √2

b) √72+3√18+√8= 6 √2 + 9 √2 + 2√2= 17√2

c) (4√3+√12-√75)•√3= ( 4√3 + 2√3 - 5√3) × √3= √3×√3 = 3

d) (√2-3√3)²=(√2)²- (3√3)²= 2 - 27 = - 25

e) (√5+3√2)•(√5-3√2)= ( √5 )² - ( 3√2 )² = 5 - 18 = - 13