Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T13:17:44+02:00
Zad 1
CZŁOWIEK JAKO KONSUMENT PIERWSZEGO RZĘDU:
sałata-->człowiek
bulwa ziemniaka-->człowiek
jabłko-->człowiek
CZŁOWIEK JAKO KONSUMENT DRUGIEGO RZĘDU:
trawa-->sarna-->człowiek
ziarna-->kura-->człowiek
gruszka-->świnia-->człowiek
Tyle łańcuchów pokarmowych wystarczyć powinno.
Zad 2
Powstają tak:
producent (rośliny zielone)->konsument pierwszego rzędu (roślinożercy)->konsument drugiego rzędu(drapieżcy)->konsument trzeciego i dalszych rzędów(drapieżcy)->destruenci (bakterie, mogą być ale nie muszą)
1 1 1
2010-04-05T14:16:04+02:00
Człowiek jako konsuent 1 rzędu
wszystkie rosliny które zjada człowiek -> człowiek
rzodkiewka -> człowiek
jabłko -> człowiek
gruszka -> człowiek
truskawka -> człowiek

człowiek jako konsument 2 rzędu
wszystkie zwierzęta roślinożerne które zjada człowiek -> człowiek
ziarno ->gołąb -> człowiek
ziarno ->kura -> człowiek