Odpowiedzi

2010-04-05T13:41:25+02:00
Jako środki immunomodulujące można stosować preparaty ziołowe - np. z jeżówki czy aloesu. Ważne jest także, by dbać o swój układ trawienny. Nasz organizm jest zaopatrzony w następujące witaminy zależnie od pory roku:
- Zimą obserwujemy najwyższy poziom leukocytów.
- Latem mamy największy poziom wapnia we krwi, a najmniejszy w lutym i marcu
- Poziom magnezu, sodu czy fosforanów jest najwyższy latem, a najniższy zimą
-Natomiast poziom witaminy C jest wysoki jesienią, a spada na przełomie wiosny i lata.
Dlatego też ważne jest, aby w tych porach roku dostarczać organizmowi potrzebne do odpowiedniego funkcjonowania witaminy i minerały, bowiem nie dobór niektórych z tych witamin może być przyczyną ostrych bólów brzucha dwunastnicy itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T13:44:52+02:00
-ODPOWIEDNIE ODRZYWIANIE [DIETA]
- CHODZENIE NA SPACERY
-CHODZENIE NA BASEN
-ĆWICZENIA
-ZDROWY TRYB ŻYCIA
-NIE STRESOWAĆ SIĘ
-MYĆ SWOJE CIAŁO
-ZARZYWAĆ SZCZEPIONKI
-JEŚĆ OWOCE I WARZYWA
-SEN {ZDROWY SEN MIN 8 H ]
-ROZWIJANIE MIŁOŚCI WOBEC DRUGIEGO CZŁOWIEKA {WPŁYWA NA SERIO BARDZO DOBRZE ]


PROSZE :]
2010-04-05T13:45:12+02:00
Można by powiedzieć, że dobra odporność i sprawnie działający system immunologiczny oraz aktywne siły samoleczenia, można rozwijać poprzez holistyczne (całościowe) podejście do zdrowia. Abyśmy byli zdrowi, powinniśmy zwrócić uwagę na sposób, w jaki żyjemy - na sposób naszego odżywiania, tryb życia, relacja z innymi ludźmi itd.

Patrząc zatem całościowo na kwestię wzmacniania odporności zauważyć można kilka szczególnie istotnych obszarów: dieta, styl życia (np. spacery, ćwiczenia ruchowe), postawa życiowa oraz sposób radzenia sobie z emocjami, czy wreszcie - element podkreślany zwłaszcza w jodze i chińskich ćwiczeniach uzdrawiających - jakość naszego oddychania.