Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T13:39:03+02:00
Na pewno taką osobą jest ktoś pracowity jak sama nazwa mówi. Taka osoba pomaga innym gdy mają problemy z pracą, zadaniem lub nawet w domu. Osoba pracowita to taka która daje z siebie wszystko, daje innym przykład i pomoże nawet gdy ma masę na sobie problemów. Pracuje o swoje, żeby np coś osiągnąć , na lepszy awans lub po prostu żeby wszystko było ''na miejscu''. Taką osobę powinniśmy szanować chociaż ze względu za dobre chęci, za to że chce pomagać i daje z siebie na prawdę wiele.
1 1 1
2010-04-05T13:48:33+02:00
Karol Wojtyła - Jan Paweł II - nasz kochany papież całe swe życie poświęcił ludziom. Ludziom, którzy byli trędowaci, bezdomni, głodni, a przede wszystkim młodzieży. Miał z nią doskonały kontakt - wiele ich nauczył. Pod jego watykańskim oknem zawsze zbierały się tłumy. Jeździł do wielu krajów, znał ponad 80 języków. Był On człowiekiem bardzo dobrym. Powinniśmy Go szanować nie tylko ze względu na jego poświęcenie się innym, ale i dlatego, że żył, że był wśród nas...