Odpowiedzi

2010-04-05T13:47:23+02:00
"Jeżeli chcesz mieć przyjaciela, kup sobie psa" rozumiem w ten sposób, iż nie ma prawdziwych przyjaciół. Ludzie dbają tylko o swój własny interes i tak naprawdę dopiero prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Pies natomiast był odwiecznym przyjacielem człowieka i nigdy nas nie zawiedzie, a ludzie są tylko ludźmi i nie można na nich polegać bezgranicznie. Poza tym, psa można kupić, jego miłość też, lecz przyjaźń człowieka jest bezcenna.

liczę na naj:)
12 3 12
2010-04-05T14:11:29+02:00
Gdy nie masz przyjaciół kup sobie psa. Pies jest najlepszym przyjacielem człowieka. Gdy jest ci smutno możesz się do niego przytulić itd. . Możesz się z nim bawić, biegać i grać w piłkę..

Może być?
Liczę na naj ;p
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T14:43:40+02:00
Od zawsze mówi się, że pies to najwierniejszy i zarazem najlepszy przyjaciel jakiego może mieć człowiek. Oprócz tego, że odznacza się wiernością, to jest to chyba jedno z najmądrzejszych zwierząt na tym świecie. To pies szaleje ze szczęścia kiedy zobaczy swojego właściciela. To jemu możesz powierzyć swoje sekrety, bo nigdy ich nie zdradzi. Chociaż nie można z nim porozmawiać, to sama jego obecność sprawia, że czujemy się przy nim bezpieczni i szczęśliwi. I nigdy nie zapominajmy, że pies to nie człowiek. Jak mówił Mark Twain „Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz, że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię. Na tym polega zasadnicza różnica między psem a człowiekiem" .
4 4 4