Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T12:43:23+01:00
C i D = 10 r
J i M = 11 r
C i M = 7 r

10 + 11 = 21 ryb

Łącznie złowili 21 ryb !
2009-11-02T13:39:49+01:00
Mylisz sie;) Źle zrozumiałeś pytanie Ago!!:)
Wszyscy złowili 21 ryb
Natomiast Darek i Jarek złowili 14 ryb;]
Bo:
C+D+J+M= 21
teraz trzeba od wszystkich rym odjąć te które złowili Czarek i Marek.
21-7=14^^
Odp. Darek i Jarek złowili 14 ryb
1 5 1