Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T14:14:41+02:00
W architekturze do rozet sufitów,
w życiu codziennym dzięki temu możemy się przejrzeć
w policji gdyż jak chcą znaleźć kogoś to jak maja połowę twarzy to dzięki symetrii mogą zobaczyć całą twarz
w teleskopach dzięki czemu coś widzimy
w grze bilard gdyż dzięki symetrii możemy trafić w bilę
w projektowaniu gdyż dzięki temu możemy wykonać jakiś przedmiot
w animacji gdyż dzięki temu możemy poruszyć na ekranie dowolna rzeczą w animacji





7 2 7
2010-04-05T14:18:55+02:00
-Szczotka do włosów (opis chyba zbędny :) )
-Linijka prosta
-Kątomierz
-Płyty cd
-Tęcza
-Ołówek
-Większość pluszaków dla dzieci
-Człowiek (mówimy od wyglądzie zewnętrznym)
-Większość zwierząt (wygląd zewnętrzny)
-Zegarki
-Telewizory
-Spodnie (z wyjątkami oczywiście, bo dodatkowe kieszenie itp. zaburzają symetrię)
-Oko
-Plac oraz bazylika św. Piotra
-Biały dom
-Wieża Eiffela
-Piramidy (nie licząc uszkodzeń na skutek korozji)
-Starożytne rzeźby (np. sfinksy)
-Rośliny
-Płatki śniegu
-Butelki
-Książki
-Większość przyborów szkolnych i sprzętów agd (telefony, kalkulatory, pralki, kuchenki)
A możesz powiedzieć jakie rośliny konkretniej wykorzystują symetrię? Byłabym wdzięczna c: