Odpowiedzi

2010-04-05T14:16:09+02:00
1zmartwychwstanie Jezusa
2Ostatnia Wieczerza Jezusa
te są żle napisane i nie moge znależć w słowniku
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T14:16:41+02:00
Die Auferstehung Jesu - zmartwychwstanie Jesu
das Letzte Abendmahl Jesu - Ostatnia kolacja Jesu
mit seinen Jugern - jego z Jugern
die Auferstebungsferer - umrzyjcie ..
niewiem .. czy tak
1 4 1
2010-04-05T14:17:54+02:00
Die Auferstehung Jesu- zmartwychwstanie Jezusa
das Letzte Abendmahl Jesu-ostatnia wieczerza Jezusa
mit seinen Jugend- z jego młodzieżą