Odpowiedzi

2010-04-05T14:32:45+02:00
A=9km
b=12km
c=?
a2 + b2 = c2
c<do potegi2>=a<do potegi2>+b<do potegi2>
c<do potegi2>=9<do potegi2>+12<do potegi2>
c<do potegi2>=81+144
c<do potegi2>=225
c=225<pod pierwiastkiem>
c=15
Odp. znajduje sie w odległości 15 km od schroniska.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T14:33:54+02:00
Z pitagorasa

x²=9²+12²
x²=81+144
x²=225 /√
x=15 km


Odp.: Jest w odległości 15 km od schroniska (w linii prostej).

W załączniku masz rysunek do rozwiązania