Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T14:35:03+02:00
Legenda jest to historia wyjaśniająca ludziom powstanie np. jakiegoś miejsca. Na początku jest to treść przekazywana jedynie ustnie z czasem udokumentowana.
27 4 27
  • Użytkownik Zadane
2010-04-05T14:36:49+02:00
Opowieść fantastyczna , nasycona pierwiastkami cudowności i niezwykłości , zwłaszcza dotycząca życia świętych i męczenników ; także : podanie ludowe , często historyczne. Znać , opowiadać legendy.
21 4 21