Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T14:51:43+02:00
Jan Paweł II jest autorytetem nie tylko dla wszystkich katolików, ale też dla wyznawców innych religii na całym świecie. Jest tak dlatego, że był człowiekiem, który kochał ludzi na całym świecie i chciał ich dobra. Traktował ich wszystkich jak najbliższych. Potrafił być dla nich nauczycielem prowadzącym ich do Boga, a także przyjacielem pomagającym rozwiązywać problemy. Jest kochany i szanowany nawet teraz po swojej śmierci, ponieważ swoją postawą potrafił zjednać sobie serca milionów ludzi, którzy będą oni pamiętać przez bardzo długie lata. Wśród nich jesteśmy my - pokolenie JP II. To niezwykłe szczęście, że mieliśmy okazje żyć w czasach pontyfikatu jednego z najwybitniejszych kapłanów - papieża Polaka!
133 4 133
2010-04-05T14:52:44+02:00
Jan Paweł II docierał do serc i umysłów wielu ludzi. W ten sposób ich jednoczył, wpływał na ich myślenie i często sprowadzał na właściwą ścieżkę życiową. Czym sobie na to zasłużył, że wielu uważa Go za autorytet? Był to niesamowity człowiek, odznaczający się ogromna tolerancją wobec różnych narodowości, wiary i poglądów. To człowiek który nade wszystko kochał ludzi. Potrafił przebaczać co nie jest łatwe. Nawet mimo swojej ciężkiej choroby nie zaprzestał pielgrzymek i swej działalności na świecie. Nawet po Jego śmierci, ludzie potrafią się zjednoczyć w modlitwie. Jan Paweł II zawsze pozostanie w sercach wszystkich ludzi, a w szczególności nas Polaków, jest to bez wątpienia wybitny autorytet.
84 3 84
2010-04-05T14:56:27+02:00
Hej
Dlaczego wielu ludzi na całym świecie
uważa za autorytet Jana Pawła II?

Jan Paweł II- osoba, która zawsze
była uśmiechnięta, wesoła.
Głosił prawdę o miłości Boga
i poszanowaniem ludzkiej godności.
Swoja nieustanną modlitwa pomagał
potrzebującym. Był posrednikiem
między Bogiem a ludzmi. Kochali go
ludzie na calym swiecie i ich milosc
do niego nigdy nie wygasła. Jest dla nas
wzorem , wielkim autorytetem ponieważ
był pełen miłości, miał gołębie serce,
zawsze pomocny to prawdziwy ideał.
Powinnismy być dumni ze mieliśmy
takiego papieża - rodaka .
pozdr :)
95 2 95