Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T14:56:31+02:00
Poprzez liberum veto. doprowadziło to do upadku Rzeczpospolitej, ponieważ niemożliwe było dokonanie jakichkolwiek reform.
1 5 1
2010-04-05T14:58:51+02:00
W Rzeczpospolitej panowała zasada " Liberum Veto"- z łaciny " Wolne nie pozwalam", jeśli jakiś poseł był przeciwny sejmowi( bądź ustawie jaką chciał wprowadzić) to mówił "Liberum Veto" i sejm się rozchodził : )
1 5 1