Odpowiedzi

2010-04-05T15:10:58+02:00
Polska jest państwem nie wyróżniającym się na tle innych krajów Europy zbyt małą lub nienaturalnie dużą powierzchnią. Powierzchnia naszego kraju wynosi ok 312 tys. km kwadratowych, co w porównaniu z powierzchnią Francji (ok. 620 tys km kwadratowych) czy Litwy (ok. 60 tys. km kwadratowych) pokazuje, że Polska jest krajem o średniej wielkości swojej powierzchni.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • CCCP
  • Rozwiązujący
2010-04-05T15:12:35+02:00
Polska jest szóstym pod wzg. powierzchni państwem UE.
Francja, Niemcy, Hiszpania, Szwecja, Finlandia - te państwa mają większa powierzcie niż Polska.

Co do odwiedzi innych: Francja na pow. 547 tyś km2 nie 620 tyś km.


A ten kto pisze, że "Belgia, Luksemburg (...), Holandia" są większe od Polski ma chyba problemy ze wzrokiem i matematyką.
9 4 9