Odpowiedzi

2010-04-05T15:03:54+02:00
Dnia 3.10.2010r. w Szkole Podstawowej nr. 35 im. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Świętokrzyskiej 28 odbędzie się konkurs Chopinowski. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy w tym dniu do sali nr. 20 (strój galowy mile widziany).
Na uczestników czekają cenne nagrody.

dyrekcja SP. nr. 35
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T15:04:15+02:00
Zbliża się dwusetna rocznica urodzin naszego wielkiego narodowego kompozytora – Fryderyka Chopina. Chcielibyśmy uczcić ten rok w sposób szczególny. Zapraszamy uczniów klas I i II do wzięcia udziału w „Konkursie z wiedzy o życiu i twórczości Fryderyka Chopina”.

Konkurs odbędzie się w Publicznym Gimnazjum w ..... i przebiegał będzie w dwóch etapach.

Etap I odbędzie się w dniach ....

Etap II odbędzie się....

Zgłoszenia prosimy kierować do Pana ......

Liczymy na zainteresowanie ze strony uczniów. Zachętą niech będą dyplomy i atrakcyjne nagrody dla laureatów.

Poniżej znajduje się regulamin konkursu.
.......

Ps. ..... kropki to miejsca gdzie wpiszesz sobie własne daty imie nauczyciela czy regulamin

3 3 3
2010-04-05T15:06:18+02:00
uwaga uwaga !!!!!!
Dnia 15.04.2010 r odbedzie sie konkurs Chopinowski w Warszawie o godzinie 12:00 . Kazdy kto jest zainteresowany konkursem proszony jest aby zwrócił sie do siedziby Chopina gdzie tam podadzą mu wszelkie szczegóły dotyczące konkursu .
Nagrody gwarantowane wycieczka do Hiszpanii lub samochód.
Serdecznie zapraszamy !!!!!!
4 2 4