Sporządź dwie notatki w dowolnej formie.W pierwszej z nich przedstaw działania i zachowania, które mogą pomóc podczas zdawania egzaminu szóstoklasisty.W drugiej notatce wymień, czego nie należy robić przed egzaminem.Użyj form trybu rozkazującego.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T15:24:34+02:00
POMOCNE:
Systematycznie powtarzaj materiał.
Jeżeli masz problem z danym tematem poproś kogoś o pomoc.
Staraj się opanować stres.
Staraj się podejść to testu na spokojnie:

NEGATYWNE:
Nie odkładaj powtórek na ostatnią chwilę.
Nie ucz się dużo dzień przed egzaminem.
Nie licz na to, że dany temat "może się nie przytrafi"
Nie denerwuj się na zapas.
19 4 19
2010-04-05T15:48:42+02:00
Dzaiłania, które mogą pomóc podczas zdawania egzaminu szóstoklasisty to :

- Dokładnie analizuj treść pytań, temat wypowiedzi pisemnej, treść zadań.
- Uważnie czytaj polecenia i ściśle się do nich stosuj.
- Pamiętaj, że informacje nadprogramowe nie są punktowane
- Pomiń zadania, z którymi sobie nie radzisz, wrócisz do nich po rozwiązaniu całości
- Obok wyniku zapisz wszystkie obliczenia.
- Zwracaj uwagę na interpunkcję i ortografię, błędy powodują utratę punktów.

Przed egzaminem nie należy :

- w czasie testu kontaktować się z innymi.
- kręcić się.
- go uważać za nie ważny (byle co)
9 3 9