Odpowiedzi

2009-11-02T13:15:25+01:00
=JEŻELI(C5=1;"NIEDOSTATECZNY";"WPISUJESZ TEKST")
Jeżeli chcesz wpisać wartość to nie dajesz cudzysłowu

Najprawdopodobniej jest to ocena, więc możesz napisać ocena pozytywna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T13:25:13+01:00
Może o to chodzi?
=JEŻELI(C5=1;"niedostateczny";JEŻELI(C5=2;"dopuszczający";JEŻELI(C5=3;"dostateczny";JEŻELI(C5=4;"dobry";JEŻELI(C5=5;"b. dobry";JEŻELI(C5=6;"celujący"))))))

albo po prostu:
=JEŻELI(C5=1;"niedostateczny";"pozytywna")