Odpowiedzi

2010-04-05T15:25:46+02:00
-alkohol
-papierosy
-narkotyki
-nadpobudliwosc
-zazdrosc
-kłopoty wychowawcze
2010-04-05T15:26:00+02:00
1Jesteśmy wściekli i urzywamy przemocy
2.Ktośnas bije i przezywa
3.Zle nam poszło np.sprawdzian
4.Mamy słabe nerwy
5.Coś nam nie wyszło jak planowaliśmy
6.Nie mamy tego co chcemy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T15:41:17+02:00
1. nie zdolność oprawcy do podania argumentu zgodnego z jego racjami.
2. Siłą otrzymujemy władze w grupie
3. Aby podwyższyć swoje poczucie własnej wartości
4.By budzić strach i zmuszać do posłuszeństwa
5.uderzenie wymaga energii i pozwala uwolnić złe emocje czyt. odreagować
6.Użycie siły jest najprostszym rozwiązaniem.