Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T16:16:27+02:00
W tym, że Bóg dał ludziom swojego jedynego Syna, który umarł w strasznych męczarniach na krzyżu za nasze grzech. Po to by dać nam zmartwychwstanie i oczyścić nas z grzechu.
2010-04-05T16:17:11+02:00
Przede wszystkim powinniśmy cenić fakt, że Bóg wybacza nam nasze grzechy. Każdy z nas popełnia błędy. Za t nasze błędy Bóg umarł na krzyżu. Poza tym jest On dla nas podporą w trudnych chwilach. Możemy mu się zwierzyć podczas modlitwy. Potrafi on wybaczać i wspierać nas w trudnych chwilach. Jest dobry i sprawiedliwy. Kocha nas i dlatego powinien odgrywać dużą rolę w naszym życiu.
2010-04-05T16:17:49+02:00
*dał mi życie
*umarł na krzyżu dla naszego zbawienia
*odpuszcza mi grzechy
*daje nam zasady według których żyjemu
*dał nam nadzieje na życie wieczne