Odpowiedzi

2009-11-02T13:51:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T13:51:05+01:00
Anastazja = Patronka tkaczy, cenzorów .
Kinga = Patronka Polski i Litwy, diecezji tarnowskiej, górników wydobywających sól, kopalni soli .
Łucja = Patronka Toledo, krawców, niewidomych, ociemniałych, chorych na oczy, szklarzy, służby, producentów lamp i świec, woźniców, rolników, szwaczek, tkaczy, krawców, woźnych, tapicerów, orędowniczka w chorobach oczu, pracowników radia i telewizji .
1 1 1