Odpowiedzi

2010-04-05T16:35:44+02:00
Ściąga - notatki (pomocne)
klasówka - sprawdzian, p.klasowa, test, kartkówka
nauczyciel - belfer
zeszyt - kajet
wagary - waksy
wakacje - wolne.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-05T16:37:26+02:00
Ściąga- pomoc naukowa, naklejanka
klasówka- klajba
nauczyciel- facet/facetka i u nas mówi się bakałarz, ale to nie z gwary ;-).
zeszyt- hefter
wagary- piwary
wakacje- libacje, luzowanie