Odpowiedzi

2010-04-05T16:47:55+02:00
Skręt w lewo kierunkowskazem w lewo.
Jazde na wprost po prostu będe jechała prosto.
Skręt w prawo przed skrzyżowaniem o ruchu okrężnym kierunkowskazem w prawo.
2010-04-05T16:49:30+02:00
Kierunkowskazem w lewo
jadę prosto(nie włączam kierunkowskażów
kierunkowskaz w prawo i jadę po rondzie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T16:51:45+02:00
1) kierunkowskazem lewo migoczącym lub jak rowerem lewą ręką..
2)normalnie wyłączyć/chować wszystko co oznacz skręcanie..
3)ręko lub kierunkowskaz lub ręka..

<pamiętaj innym,którzy Ci pomogą musisz się odzwdzięczyć>...