Zadania z nierówności proszę o wszystkie obliczenia
1)Dla jakich wartości x wartość wyrażenia 2(3-x)-3(x-1):
a)jest liczbą dodatnią
b)jest mniejsza od wartości wyrażenia 7(1-x)-(2x-2)?
2)Ile jest liczb dwucyfrowych,które spełniają nierówność 6+x/2jest większe lub równex-20?/to jest kreska ułamnkowa
3)Jaka najmniejsza liczba naturalna spełnia nierówność 3(1-x)<3-x/4?/to jest kreska ułamkowa

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T16:59:50+02:00
6x-2x-3x-3 - to jest rozwiązanie tego równania

7-7x-2x+2 - to jest rozwiązanie drugiego równania


a resztę nie wiem bo mnie nie było w sql.


2010-04-05T17:07:45+02:00