Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-05T16:54:18+02:00
Jedz warzywa i owoce - zyskasz przez to nowe moce!
3 2 3
2010-04-05T17:29:37+02:00
Serce bije
bardzo szybko?
Tak zdrowieje
w tobie wszystko!


Ćwiczeń więcej,
mniej siedzenia
- doznasz prędzej
uzdrowienia!



Gimnastyka rano,
codzienny spacerek,
tygodniowy trening
- to są rady szczere!


Rzecz to nie nowa:
by zyskać zdrowia,
stosuj wysiłek,
choćby przez chwilę!



Biegaj często,
chodź na spacer,
właśnie przez to
leczysz serce!

;]
4 2 4