Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-05T17:01:34+02:00
Upierzenie - pióra pokrywające ciało ptaków.

// Słownik języka polskiego PWN //
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T17:02:12+02:00
Całość piór pokrywających ciało ptaka, nadająca mu charakterystyczny wygląd; pod względem budowy wyróżnia się dwa rodzaje piór: właściwe - o płaskiej, zwartej ...

z neta :)
2010-04-05T18:00:48+02:00
Upierzenie - pióra, które pokrywają ciało ptaków.

poch.: od pierze, pióro

słownik języka polskiego ;]