Odpowiedzi

2010-04-05T17:12:46+02:00
W ostatnim czasie często zastanawiam się kim chciałabym zostać. Jest to trudne pytanie. Nigdy nie wiadomo czy podejmiemy odpowiednią decyzję. Po głębokim namyśle stwierdziłam ze chcę być nauczycielkom. Moim zdaniem jest to ciekawy, niosący duzo wrażeń, ale również wymagający poświęcenia zawód. Ta praca podoba mi sie również ze względu na pracę z dziećmi, które bardzo lubię. Jest to zawód odpowiedzialny z tego względu, że to czego nauczy się młodzież i dzieci wyniosą z sobą. Praca ta nie polega tylko na wbijaniu uczniom do głów suchych informacji ale ma również stronę wychowawczą. Szkoła jest dla dziecka drugim domem i to nauczyciele również powinni kształtować ich zainteresowania i przyszłe życie. Mam nadzieję że moje plany się spełnią i będę dobrym nauczycielem.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T18:10:02+02:00
Ostatnio zastanawiałam się kim tak naprawdę chciałabym zostać w przyszłości. Jest mnóstwo zawodów, które mnie interesują, ale największa uwagę skupia na mnie zawód nauczycielki. Wiem, może to już dość przereklamowany zawód, ale jak dla mnie niesie on za sobą wiele pozytywnych cech. Jest to na pewno nie prosty zawód, ale jeżeli naprawdę ma się szczere chęci do takiej pracy, to mam nadzieję, że i mnie się uda. Od zawsze mam miły kontakt z rówieśnikami, jestem otwarta, i skłonna do przekazywania wiedzy innym. Lekcje, które z chęcią będę prowadziła, nie chciałabym, alby polegały na 45 minutowym siedzeniem w ławce i rozmyślaniem, kiedy ta lekcja się dobiegnie końca. Raczej chciałabym, alby zawarte w nich było trochę humoru i żartu. Wiem, że na początku może być naprawdę ciężko. Ale myślę, że jeżeli ja będę traktowała młodzież dobrze, i to oni będą dla mnie dobrzy i wyrozumiali:). W końcu na początku, nie każdemu idzie wspaniale. U mnie w szkole czerpię wiele autorytetów. Są wspaniali nauczyciele i to na nich opieram głównie wzór do naśladowania. Myślę, że w przyszłości, świetnie odnajdę się w roli nauczycielki, bo dla mnie to najwspanialszy zawód.:)
5 4 5