Odpowiedzi

2010-04-05T17:32:26+02:00
Aby przystąpić na pasowanie pierwszoklasisty trzeba nauczyć się śpiewać i nauczyć się roli.Trzeba być godnym.Podchodzi się do Pani/Pana Dyrektor /a aby uczeń był pasowany na pierwszoklasiste a póżniej trzeba przysiąc nauczycielom że będą słuchali nauczycieli itd :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T18:10:52+02:00
Pasowanie na ucznia

Na tę uroczystość czekają niecierpliwie nie tylko pierwszaki, ale także ich rodzice. To dopiero niewiele ponad miesiąc nauki, ale uczniowie klasy I potrafią już pięknie recytować i śpiewać. Jeszcze tylko podniosły moment ślubowania, uścisk dłoni Pani Dyrektor, odbiór pamiątkowego dyplomu i ... już są pełnoprawnymi uczniami SMS w Olsztynie. Szkoła MIstrzostwa sportowego