Połącz w pary osoby z państwami:
1. Karol Albert -
2. Ludwik Napoleon -
3. Ferdynand Burbon -
4. Franciszek Józef -
5. Ludwik Kossuth -
6. Jakub Szela -
7. Józef Bem -
8. Franciszek von Stadion -
9. Fryderyk Wilhelm IV -
10. Iwan Paskiewicz -
11. Edward Dembowski -

Państwa:
a) Królestwo Neapolu i Sycylii
b) Austria
c) Węgry
d) Francja
e) Królestwo Piemontu i Sardynii
f) Królestwo Lombardzko - Weneckie
g) Galicja
h) Prusy
i) Rosja

Jest to okres od Kongresu Wiedeńskiego do Wiosny Ludów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T17:30:14+02:00
1. Karol Albert -Węgry
2. Ludwik Napoleon -Królestwo Neapolu i Sycylii
3. Ferdynand Burbon -Prusy
4. Franciszek Józef -Francja
5. Ludwik Kossuth -Austria
6. Jakub Szela -Rosja
7. Józef Bem -Królestwo Lombardzko - Weneckie
8. Franciszek von Stadion - Wegry
9. Fryderyk Wilhelm IV - Rosja
10. Iwan Paskiewicz -Galicja
11. Edward Dembowski -Królestwo Piemontu i Sardynii
sądze że to jest dobrze;p
2010-04-05T17:36:58+02:00
1. Karol Albert -c) Węgry
2. Ludwik Napoleon -d) Francja
3. Ferdynand Burbon -a) Królestwo Neapolu i Sycylii
4. Franciszek Józef -c) Węgry
5. Ludwik Kossuth -c) Węgry
6. Jakub Szela -g) Galicja albo austria nie jestem pewna
7. Józef Bem -Królestwo Lombardzko - Weneckie
8. Franciszek von Stadion -b) Austria
9. Fryderyk Wilhelm IV -h) Prusy
10. Iwan Paskiewicz -i) Rosja
11. Edward Dembowski -galicja