Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T17:43:06+02:00
1.Pewnego dnia gdy wstałam rankiem nie uwierzyłam własnym oczom!. spojrzałam na stół a tam ukazały się 3 bilety na zespół rockowy na który marzyłam iśc!
moje odczucia: Czułam wtedy , radośc, ucieszenie , spelnienie marzeń. przejawy odczuc:
1) Podniecenie

2)Niedoczekanie

3)Niewarygodnośc
1 5 1
2010-04-05T17:44:41+02:00
1.ostatnio mój najlepszy przyjaciel spotkał się z moją dziewczyną. zobaczyłem ich w parku na ławce jak trzymali się za ręce.
2. czułem złość, żal , smutek
3. płacz, ból brzucha, zdenerwowanie.
1 5 1