Odpowiedzi

2010-04-05T17:37:28+02:00
Szer ścieżki 2m
dł 50cm czyli 0,5m
p=2x0,5=1m2
1m2:0,5=2
Odp Potrzeba dwóch opakowań
1 1 1
2010-04-05T17:41:30+02:00
2m - średnica sadzawki
pi 1m ² ≈ 3,1 m² - pole sadzawki
2 m + 50 * 2 = 3m - średnica sadzawki razem ze ścieżką
pi 1,5² ≈ 7,1 m ² - pole sadzawki razem ze ścieżką
7,1 m ² - 3,1 m² = 4 m ² - pole ścieżki
4 m ² : 0,5 m² = 8
Odp. Zużyto 8 opakowań żwiru.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T17:47:12+02:00
P=πr²
π≈3,14
P1= 3.14 * 1²
P1= 3.14 * 1
P1= 3.14 m²

P2= 3.14 * 1.5²
P2= 3.14 * 2.25
P2= 7,065 m²

Pścieżki= P2-P1
Pś= 7.065-3.14
Pś= 3,925 m²

3,925 / o,5[zawartość opakowania] = 7,85≈8 opakowań