Na których kontynentach i w których regionach występują wilgotne lasy równikowe?
* Zaznacz + obok nazwy kontynentu, na którym występują
* Zaznacz - obok nazwy kontynentu, na którym nie występują
Podaj nazwę krainy geograficznej lub opisz region (np. północno-wschodnia część kontynentu)
(tutaj wstaw *lub-)Australia(nazwa krainy)
Europa
Antarktyda
Ameryka Południowa
Ameryka Północna
Afryka
Azja


proszę...;-*

2

Odpowiedzi

2010-04-05T17:33:28+02:00
Europa-
Antarktyda-
Ameryka Południowa+ (północna częśc kontynentu)
Ameryka Północna-
Afryka (Środkowa częśc kontynentu [zair] [kongo])
Azja (południowo wschodnia czesc konntynentu [Kambodża, Wietnam] )
Australia-
78 1 78
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T17:33:55+02:00
Europa -
Antarktyda -
Ameryka Południowa * występują przede wszystkim na Nizinie Amazonki, północna część kontynentu
Ameryka Północna -
Afryka * występują w środkowej części kontynentu, dorzecze Kongo, Nigru i Zambezi, część Madagaskaru
Azja * Archipelag Malajski
Australia * niewielkie obszary, północno-wschodnia część kontynentu

Mam nadzieję że pomogłam ;)
19 4 19