Odpowiedzi

2010-04-05T17:34:33+02:00
Mała powierzchnia ciała,pióra(najczęściej wododporne).
31 3 31
2010-04-05T17:35:27+02:00
- układ krwionośny- Krew ptaków krąży w dwóch obiegach płucnym i ustrojowym
- okrywa puchowa i włosowa zapobiegająca utracie ciepła, (jeśli otoczenie jest chłodniejsze)
- wzmożenie parowania potu z powierzchni skóry lub śliny z pyska i gardzieli w dni upalne, gdyż ten proces zabiera nadmiar ciepła z ciała
32 3 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T17:42:17+02:00
- mała powierzchnia ciała
- układ krwionośny
- okrywa puchowa i włosowa zapobiegająca utracie ciepła (pióra)
- wzmożenie parowania potu z powierzchni skóry lub śliny z pyska i gardzieli w dni upalne, gdyż ten proces zabiera nadmiar ciepła z ciała
45 4 45